Ročno klekljani uhani za posebne priložnosti in s pridihom tradicije.
Vzorec je po naročilu Zavoda za turizem Idrija narisala Tina Koder Grajzar.
Čipko je sklekljala Milena Kalan Frančeškin.
Izdelani so iz bombažnega sukanca.
Druge klekljane uhane najdete tukaj.
Kolektivna blagovna znamka Idrija izbrano povezuje lokalne ponudnike in celostno predstavlja široko paleto kakovostnih izdelkov, pridelkov in storitev Idrijskega. Blagovna znamka vključuje produkte, ki temeljijo na inovativnosti, kakovosti, tradiciji in dediščini lokalnega okolja. Z izborom produktov visokega standarda, celostno grafično podobo in skupno promocijo želi znamka prispevati k prepoznavnosti lokalne ponudbe ter ustvarjati višjo dodano vrednost izdelkov, pridelkov in storitev.
Izhodiščni temi blagovne znamke Idrija izbrano sta kulinarika ter domača in umetnostna obrt, zato lahko pravico do uporabe znaka Idrija izbrano pridobijo rokodelski in drugi oblikovani izdelki, pridelki, prehranski izdelki, jedi in pijače, pa tudi prireditve, turistični programi, paketi in doživetja.