Serija uhanov "Cinabarit" izhaja iz podobe živo srebrne rude. Je ustvarjena v abstraktnem izrazu, s črno rdečim konstrastom, atrancitnim poudarkom in metalnimi lističi v srebrni barvi. Motiv je naslikan ročno, zaradi svoje narave je izdelek neponovljiv. Vsak par uhanov na drugačen način podaja isto pripoved.
MATERIAL: Akril na les, zalivna smola, nerjaveče jeklo, darilna embalaža
VELIKOST: velikost kapljice - v: 1cm, d: 0,7 cm, š: 0,3 cm (pribl.)
velikost krogca - v: 1cm, d: 1cm, š: 0,3 cm (pribl.)
BARVE: črna, bordo, antrancit, srebrna
DARILNA EMBALAŽA: okrogla darilna škatlica iz kartona, polnilo iz klobučnega papirja, grafični papir, okrasna vrvica
Avtorica: Urša Jurić o. d. d., Občutki
Urška Jurić ustvarja ročne poslikave uporabnih lesenih izdelkov. Idrijska čipka ji je bila navdih za razvoj motiva klekljarsko-kofetarske druščine deklet – pup, ki se nasmihajo z lesenih šatuljic, peresnic, kazal in drugih lesenih izdelkov. Kolekcijo z elementi idrijske dediščine je dopolnila z uhani s poslikanim motivom čipke in cinabarita, ki se poklanja tradiciji rudarstva.
Kolektivna blagovna znamka Idrija izbrano povezuje lokalne ponudnike in celostno predstavlja široko paleto kakovostnih izdelkov, pridelkov in storitev Idrijskega. Blagovna znamka vključuje produkte, ki temeljijo na inovativnosti, kakovosti, tradiciji in dediščini lokalnega okolja. Z izborom produktov visokega standarda, celostno grafično podobo in skupno promocijo želi znamka prispevati k prepoznavnosti lokalne ponudbe ter ustvarjati višjo dodano vrednost izdelkov, pridelkov in storitev.
Izhodiščni temi blagovne znamke Idrija izbrano sta kulinarika ter domača in umetnostna obrt, zato lahko pravico do uporabe znaka Idrija izbrano pridobijo rokodelski in drugi oblikovani izdelki, pridelki, prehranski izdelki, jedi in pijače, pa tudi prireditve, turistični programi, paketi in doživetja.