Pri Berti, ob domačem metinem čaju, izvedo največ svežih in sočnih govoric.
Pri Angelci se, polnih ust čokoladnih piškotov, hihitajo ob gledanju modnih nasvetov in zdravih receptov.
Pri Pepci vzamejo v roke glasbila, zaigrajo in vedno znova ugotovijo, da morajo do naslednjič še malo zvaditi melodijo.
Vsake toliko časa se zberejo pri Olgi. Tam ob gramofonu in polni mizi dobrot nazdravljajo življenju in prijateljstvu, ki jih veže. Zato se ne gre čuditi, da z lesenih šatuljic kukajo tako navihano in zadovoljno.
Material: lesena šatulja iz masivnega lesa, akrilne barve, zaščitni lak na vodni osnovi
Velikost: premer 12 cm, višina 5,5 cm
Kartonasta darilna embalaža.
Avtorica: Urška Jurić o. d. d., Občutki
Urška Jurić ustvarja ročne poslikave uporabnih lesenih izdelkov. Idrijska čipka ji je bila navdih za razvoj motiva klekljarsko-kofetarske druščine deklet – pup, ki se nasmihajo z lesenih šatuljic, peresnic, kazal in drugih lesenih izdelkov. Kolekcijo z elementi idrijske dediščine je dopolnila z uhani s poslikanim motivom čipke in cinabarita, ki se poklanja tradiciji rudarstva.
Kolektivna blagovna znamka Idrija izbrano povezuje lokalne ponudnike in celostno predstavlja široko paleto kakovostnih izdelkov, pridelkov in storitev Idrijskega. Blagovna znamka vključuje produkte, ki temeljijo na inovativnosti, kakovosti, tradiciji in dediščini lokalnega okolja. Z izborom produktov visokega standarda, celostno grafično podobo in skupno promocijo želi znamka prispevati k prepoznavnosti lokalne ponudbe ter ustvarjati višjo dodano vrednost izdelkov, pridelkov in storitev.
Izhodiščni temi blagovne znamke Idrija izbrano sta kulinarika ter domača in umetnostna obrt, zato lahko pravico do uporabe znaka Idrija izbrano pridobijo rokodelski in drugi oblikovani izdelki, pridelki, prehranski izdelki, jedi in pijače, pa tudi prireditve, turistični programi, paketi in doživetja.